آشنایی با محصول: درک عمیق از فناوری و ویژگیهای حوزه محصولی که به آن اختصاص داده شدهاید.
تحقیق: ارائه بینشهای انسانی و کسبوکاری برای محصولات.
تحویلدادنیها: ایجاد خروجیهایی برای حوزه محصول خود (مانند تحلیلهای رقابتی، جریانهای کاربری، وایرفریمهای کمجزئیات، ماکاپهای پرجزئیات، نمونههای اولیه و غیره) که مشکلات واقعی کاربران را از طریق تجربه کاربری حل کند.
ارتباطات: انتقال نتایج فعالیتهای UX در حوزه محصول به تیم طراحی، همکاران چندوظیفهای، و سایر اعضای علاقهمند تیم با زبانی واضح که پیچیدگیها را ساده کند.
داشتن پورتفولیو که نشاندهنده مسیرهای مشتری با دقت طراحی شده و کامل باشد.
بیش از ۵ سال تجربه صنعتی در طراحی تعاملی و/یا طراحی بصری.
مهارتهای عالی بینفردی.
آگاهی از روندهای مربوط به موبایل، ارتباطات و همکاری.
توانایی ایجاد نمونههای اولیه طراحی، ماکاپها، و دیگر ابزارهای ارتباطی با کیفیت بالا.
توانایی تخمین دقیق تلاشها، تعیین اولویتها و مدیریت مستقل وظایف و اهداف.
سابقه تاثیرگذاری بر محصولات عرضه شده به بازار با کار خود.
مدرک کارشناسی در طراحی (یا رشته مرتبط) یا تجربه حرفهای معادل.
تسلط بر ابزارهای طراحی متنوع مانند Figma، Photoshop، Illustrator و Sketch.
پاداش سالانه، تعطیلات، رفاه اجتماعی و چکاپهای سلامت.
آموزش و مأموریت در تایوان و سایر شعب بزرگ چین.
We regularly recruit at many positions. See related jobs here
ایجاد استراتژی های بازاریابی قانع کننده برای جذب و حفظ کاربر
اطمینان از عملیات روان و کارآمد زنجیره تامین برای تحویل به موقع...
برای دستیابی به کمترین حد ممکن از خطا، فرد باید تمرینات لازم...